#1 Skrevet August 2, 2018 Grom 1985 audi 80 med 20vt på finn. Må jo være noe for noen https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=125543347&fks=125543347 Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2018 Er den godkjent med turbo?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2018 Er den godkjent med turbo?! Det er opprinnelig en 80 GTE quattro dette. Ikke godkjent med turbo nei, det er det vel bortimot ingen slike som er her til lands. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2018 Ja, var det jeg syntes var litt merkelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2018 Ja, var det jeg syntes var litt merkelig! Hva er merkelig? Tipper prisen hadde passert 1/4 mill hadde den vert godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2018 Det som var merkelig var at prisen for denne var veldig lav OM den var godkjent med turbo.. :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...