Ettermontere ny hovedenhet og originalt ryggekamera Amarok

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har bestilt originalt ryggekamera "high" fra bilkomponenter. På hjemmesiden står det følgende: "Til dette produktet finnes IKKE manual".

 

Har ikke fått kameraet enda, men vil jo være forberedt når det kommer.

 

Noen som vet om dette er plug & play, eller om man må lodde seg inn på originalledninger?

 

Jeg har bestilt kit for å koble dette inn på en Pioneer AVIC-Z810DAB. Denne skal ha signal fra ryggelys og håndbrekk. Noen som vet om dette finnes under dashbord, eller om jeg må bak til ryggelys / under bilen til håndbrekk? (Kunne man koblet hådbrekk-ledningen til tenning? Den er vel kun for å begrense funksjoner under kjøring?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som svar på noen av mine egne spørsmål. CTSVW002.2 som jeg fikk ettersendt fra Bilradiospesialisten i dag gir deg hastighetspuls, ryggelyssignal og håndbrekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha ryggekamera av typen High med den spilleren må du vel også gjerne ha kameraadapteret fra pioneer som koster 2 lapper.

 

Hadde revurdert et ettermarkedskamera når du uansett skal bruke en pioneerspiller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.