Anbefalte innlegg

Bilen min dra ikke så godt som den burde har grunnjustert gass-spjeldet(fikk hjelpe av en kompis som jobber på ett VAG verksted)den ble bedre da men bilen drar ikke like godt som den gjorde.Det var en feilkode på gass-spjeldet som ble slettet.Må Jeg bytte gass-spjeld potetiometer?? eller ken det være noe annet.bilen er trimmer med blant annet K04.For liten intercooler??

Alle råd mottas med takk.Begynner og bli litt frustret nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det står i 150 andre poster med lignende problem... rens/bytt LMM dersom du ikke allerede har gjort det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemte og skrive det men det er prøvd!!!!!! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen gode forslag??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen flenge i noen slanger/rør som gjør at du mister ladetrykk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være lamdasond?

Denne er gåen med meg, og d merkes ved litt ujamn gange og fjusking på høgt turtall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JO kan jo være noen slanger da,Skal ta og måle turbotrykk og skjekke plugger og slikt.Var ingen feilkoder på motorstyring så jeg tror ikke det er lambdasonden,bilen går helt rent og fint det er bare dårlige drag i den,ikke noe fusk eller noe slikt går kanskje en tanke høyt på tomgang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå mål turbotrykket og det er på 0,8bar tidligere lå det på ca 1,3bar.hva skjer hvis magnet ventilen er gåen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Det kan vel være magnetventilen som er gåen? Turboen vil jo da ikke levere det trykket den skal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.