#1 Skrevet August 7, 2018 Må si jeg er stolt av å ha overlevd 12 dager på veiene hehe Kjørt litt over 6.500km uten problemer Bilen har kun fått en slitt stabstag og ellers i fin form. Knall artig med combi-camp når de fleste nedover i europa ikke har sett dette og i tillegg til imponert over hvor raskt det går å slå opp/klappe i sammen. Turen gikk igjennom Sverige, Danmark, Tyskland, Sveits, Østerrike, Liechtenstein og Italia. Så cab m/compicamp er å anbefale 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2018 Så gøy! Regner med vi får stort slideshow på neste lokallgstreff! PS: Husk treffet på Hellerudsletta, Geir! Du har jo så mange fine å vise frem! DS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2018 Hører gjerne litt mer fra turen her inne på forumet. CombiCamp er en ganske genial og praktisk løsning. Var spesielt populære på 70-tallet husker jeg. Vurderer selv å kjøpe en. Må ha vært litt av en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2018 Så fantastisk herlig! Har tenkt på dere og lurt på hvordan det har gått! Gleder meg sååå til referatet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2023 Noen spesielle perler å melde om? Skal nedover til Italia i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...