#1 Skrevet Juli 1, 2005 Hvor er det lurt å kjøpe ett innsatsfilter til min golf 4 tdi? Tenkte på kansje k&n eller greenfilter. Noen andbefalinger? -Bjelland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2005 Hvor er det lurt å kjøpe ett innsatsfilter til min golf 4 tdi? Tenkte på kansje k&n eller greenfilter. Noen andbefalinger? -Bjelland Det er ikke noen store merkbare forskjeller på de to merkene spør du meg men sikkert mange meninger om det også her...men jeg kjøper greenfilter selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2005 Ok, jeg tror jeg går for K&N siden di har livstid garanti etter som jeg har hørt. Jeg kjøper dette i hovedgrunn til at det aldri er byttet luftfilter og tenkte d gjerne var på tide siden lmm har røket for annen gang på min golf:( -Bjelland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2005 Jeg finner ikke direkte insats filter til TDI men finner til 1.8 l kan jeg bruke dette i dieselen min? -Bjelland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...