#1 Skrevet August 20, 2018 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 minutter siden, Roar Seljevoll skrev: Hei! Har lest og lest og plages fortsatt med min 3bg og komfortstyreenheten. Syptomene er at CCM legger ut og inn hele tiden. Flere ganger i minuttet om jeg kjører på ujevt underlag. Det virker også som det er strømrelatert, for når jeg bruker vinduet, dette temperaturen i klimapanelet ut, og visa versa. Når enheten ligger ute får jeg ikke kjørt vinduer eller noe. Når den ligger inne hakker vinduene. Får ikke CCM eller dørstyrrenheten nok strøm? Vet dere av svakhetene? Etter å ha hatt det mye sunt og satt det sammen igjen så virket ikke bakluka/tanklokket. Skruer opp igjen, så funker det. Irriterende. Finnes det ett skikkelig koplingsskjema over dette, der man kan måle seg frem til om man får nok strøm? Det jeg har gjort: Hatt ute tepper og sett på ledningsnettet, ikke tegn til vannskader/korrosjon Funnet alle skjøtepunkter utenfor CCM å skjøtet opp disse på ny Lagt ny jording til CCM Sett over jordingspunkt. 2 ved panseråpner, og 1 i gulv, alle de er strøkne. Noen jeg har oversett? Hatt fremme kabler til døra, byttet jordingen. Byttet dørstyreenhet -> ingen forskjell Hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...