#1 Skrevet August 20, 2018 Jeg har en 2014 Audi RS6 som fikk denne feilmeldingen helt plutselig. ACC & Audi Break guard unavailable. Jeg har skjønt at jeg burde få lest av feilmeldinger. Er det noen som kan hjelpe meg med dette i Oslo området? Hadde satt uendelig stor pris på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2018 Litt travel for tiden så har ikke anledning denne uken, men hvis ingen andre melder seg kan vi sikkert få til noe ila de neste ukene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2018 Tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2018 Har fortsatt ikke fått sjekket feilkoder. Si gjerne ifra hvis du kan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2018 Hei Magnus,fikk du hjelp? evt fant du ut hva feilen var? På min så var det antenna på taket som hadde tatt inn vann(kondens) bytta den og feilkoden kom bort.Antenna mi har mottak for Gps,fm og telefon. Mvh Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2018 Måtte bytte en av to bokser for side assist og ny kalibrering. Satt i bakfangern. Ble kostbart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2019 Ok,bra du fant det ut ,får håpe de holder lenge da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...