#1 Skrevet August 25, 2018 Åpner en tråd for å planlegge litt til Rudskogen treffet. Noen som har tenkt å ta turen østover?=) Selv tenker jeg å kjøre etter jobb på torsdagen. Og vurderer å leie campingvogn i Sarpsborg. Noen som vil være med å leie? Plass til 3 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2018 Kan bli me på vogn Har bedt om fri fra jobben, men ikkje fått svar endå. Går seg nok te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2018 Eg er med, men trur eg sove i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2018 Jeg er med over Skulle det være plass i vognen er jeg gjerne med på den også, men ikke noe krise med grus-telt 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2018 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, Vegard Hovde skrev: Jeg er med over Skulle det være plass i vognen er jeg gjerne med på den også, men ikke noe krise med grus-telt Madrass baki zuzuen så e vell du ferdig rigga? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 30 minutter siden, Morten Hettervik skrev: Madrass baki zuzuen så e vell du verdig rigga? Litt kort platt gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2018 Du får ligga med beina ut på lukå 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2018 (endret) E med, mest sansynlig reise eg torsdag etter jobb, e gjerna med på campingvogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2018 Tenke å kjøra etter jobb på torsdag eg og. Slutte kl 15:00. Å eg vurdere og litt å bare ligga i bagasjerommet på allroaden;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2018 Litt usikker når eg kjøre, men Rudskogen blir det! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2018 Jeg er med å kjører når dere vil Er på kurs i Trondheim tidlig den uken, men har fri fra onsdag og utover. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2018 (endret) Min plan e å kjøre torsdag, har fiksa mæ fri heile dagen sia æ hadde tenkt å kjøre på formiddagen. Men vist æ blir aleina om det venta æ til folk e ferdig på jobb (med mindre nån andre e med å cruise avgårde på formiddagen?) Blir soving i bil vist c5'en (har kjøpt en ny, ikke vaffeklakkfahren oljeraffeneriet mitt 😂) blir klar, vist ikke blir det b5 og telt. E med vogn vist den e aktuell og det e plass når æ finn ut ka æ kjøre. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2018 Noen av dere kjekke mennesker som kunne tenkt dere å være med som frivillig på treffet? Vi sponser litt mat og banekjøringen for de som kan bidra. Stort sett bare teknisk vi trenger folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 29, 2018 Kan godt stå i teknisk 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 29, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 26 minutter siden, Mikael Moan Starheim skrev: Kan godt stå i teknisk Flott, putter deg på listen! Du er der fra torsdags kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2018 Kan melde meg jeg og om dere trenger flere;) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 29, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 7 timer siden, Daniel Olsen skrev: Flott, putter deg på listen! Du er der fra torsdags kveld? Stemmer, satser på det 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 3, 2018 Leif og Mikael: Kan dere sende meg mobilnummer på pm? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 3, 2018 Om dere fortsatt trenger folk så kan sikkert jeg stille også 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 3, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Vegard Hovde skrev: Om dere fortsatt trenger folk så kan sikkert jeg stille også Send meg en PM med mobilnummer, så skriver vi på listen. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 3, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 timer siden, Daniel Olsen skrev: Leif og Mikael: Kan dere sende meg mobilnummer på pm? Hvordan sender man pm på mobil versjonen?:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 3, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 minutter siden, Leif Andre Johannessen Lie skrev: Hvordan sender man pm på mobil versjonen?:) Trykk på menyen helt øverst med de tre strekene, da får du en bjelle og en konvolutt øverst i menyen. Trykk på konvolutten og lag ny. Så skriver du inn navnet mitt og velger det når jeg dukker opp. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 3, 2018 Sleit litt med det samme som Leif, fikk sendt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 7, 2018 Har forresten funnet ut at det kjøres NM runde i rallycross på Gardemoen denna helga, nån som kunne tenkt sæ å kjørt dit på lørdags kvelden og sett på det på søndag? Æ tenke å koste på mæ et hotellrom i nærheten av gardemoen da 🤔 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 7, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 59 minutter siden, Mikael Moan Starheim skrev: Har forresten funnet ut at det kjøres NM runde i rallycross på Gardemoen denna helga, nån som kunne tenkt sæ å kjørt dit på lørdags kvelden og sett på det på søndag? Æ tenke å koste på mæ et hotellrom i nærheten av gardemoen da 🤔 Hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...