#26 Skrevet September 8, 2018 Kan være aktuelt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 17, 2018 Jeg og ørjan satser på å kjøre østover i 12-1300 tiden. Kjører med henger:) noen andre som tenkte å kjøre i den tida eller kjører resten etter jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 17, 2018 (endret) Eg e klar kati som helst på torsdagen Ka tenke folk på søndagen da? Eg lure litt på å kjøra fra rudskogen itte utstillingen så ta ein tur øve grenså åsså kjøra him :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 17, 2018 Utstillingen e vell på lørdag? Å banekjøring slutte kl 1900. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 17, 2018 Ja, premiering på utstillingå va kl 15.00. Trur eg har fått me meg nokk banekjøring iløpe av fredag å lørdag at eg ofre dei siste timane for litt svenskehandel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 17, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 11 timer siden, Leif Andre Johannessen Lie skrev: Jeg og ørjan satser på å kjøre østover i 12-1300 tiden. Kjører med henger:) noen andre som tenkte å kjøre i den tida eller kjører resten etter jobb? Da tenke æ at æ hiv mæ med dokker, har fri hele dagen. Kan være æ ska få balansert felgan på bilen før æ kjøre på torsdag men ser det litt ann. Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 10 timer siden, Morten Hettervik skrev: Eg e klar kati som helst på torsdagen Ka tenke folk på søndagen da? Eg lure litt på å kjøra fra rudskogen itte utstillingen så ta ein tur øve grenså åsså kjøra him :p Æ får se om det e "overskudd" te å dra til Gardemoen å se på Rally på søndag men tenke at det tar æ på sparken, kan jo være aktuelt med en harryhandel og så evnt ta strømstad-sandefjord ferga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 17, 2018 Går jo å overnatta på naf banen å ta harry handel søndag måren å så him 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 17, 2018 Noen som har plass te 1 stk Magnus på vei hjem ? Sitte på med Vegard til Rudskogen, men han stikke muligens him på lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...