#1 Skrevet August 26, 2018 Som tittel sier, så virker ikke vindusheis, sidespeil eller sentrallås på venstre side. Utløser til tanklokk er koblet om og får strøm fra annet sted tydeligvis. Har ikke tatt ut gulvteppet i bilen ennå, hadde håpet å slippe. Er ledningsbrudd eneste alternativ nå? Komfortmodul, vindusheis m/ motor og brytere er byttet over fra delebil hvor dette virker. Om jeg setter strøm på rød / hvit ledning i dørkontakt VS som er forsyning til vindusheiser HS, får jeg dette til å funke. Har ikke funnet forsyning til de andre funksjonene ennå. Det er dette som får meg til å utelukke ledningsbrudd, da ville jo ikke dette gått? Er det et rele et sted som lager trøbbel? Skjønner ikke at ledninger bak dashbord bare kan ryke uten videre. Får ut dette av VCDS; Spoiler Control Module Part Number: 1J0 959 799 AH Component and/or Version: 3C Zentral-SG Komf. 0001 Software Coding: 04097 Work Shop Code: WSC 00028 VCID: 847BDC9B8703 Additional Info: 1J1959801D 3C Tõrsteuerger. FS0002F Additional Info: Steuergerát Beif. antwortet nicht Additional Info: 1J4959811D 3C Tõrsteuerger. HL0001H Additional Info: Steuergerát HR antwortet nicht 5 Faults Found: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - 01334 - Door Control Module; Rear Right (J398) 49-00 - No Communications 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 49-00 - No Communications 00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 35-00 - - 00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal --------------------------------------------------------------------------- "Ingenting er galt, det bare virker ikke", selvfølgelig, det er jo ikke strøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2018 Har du sjekket sikringer? Frem med multimeteret, er kontakter til dørene under A-stolpen ved gulvet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2018 Sikringer er i orden. Men ifølge Elsawin skal det være et rele til dette jeg ikke har sett på ennå. I nøden får jeg finne ledningene til alt som ikke virker og bare ta strøm fra et annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...