Anbefalte innlegg

Hei.

Var inne med vagcom på min 2006 audi a6 tdi Q pga at luftfjærene har gått i nød modus. Fikk opp 3 feil som ligger inne. 142,144 og 1397.

Kan dere hjelpe meg å tyde disse å hvilke deler jeg trenger.

På forhånd takk.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noe skrift bak de tallene? Hvilken diagnose tester brukte du? 

 

Siger bilen på fjæringen? Belger bak er en kjent sak. Jeg har byttet begge belger bak og ventilstyringsblokken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sent svar fra min side,men.

Bilen siger ikke på noen av demperene. 

Har sjekka litt de kodene jeg fikk opp å

00142 left front damping adjustment valve N336

00144 left front damping adjustment valve N338. Disse 2 er etter hva jeg forstått plassert på selve demperen,men kan de byttes der er jeg veldig usikker på.

1397 den er for meg enda et mysterium hva er ?

Noen som kan ha noen info videre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje ett skudd i blinde,menprøv å sett bilen i jekkemodus også tilbake i normal modus igjen.

dette for å prøve å nullstille systemet igjen. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

kanskje ett skudd i blinde,menprøv å sett bilen i jekkemodus også tilbake i normal modus igjen.

dette for å prøve å nullstille systemet igjen. 

Får ikke satt i noen modus er gått i nødmodus så låst der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.

Og jeg regner med at du prøvde å slette feilkodene når du først var inne med vag com? 

Hva med å prøve å koble bra batteriet på bilen i ca 30 minutter. 

Første pri må jo være å prøve å slette kodene på en eller annen måte for å da se om en eller fler kommer igjen 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Har selvfølgelig prøvd å slette kodene uten hell. Har da ikke tatt av batteriet i x- antall minutter, kan prøve d også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kunne ha prøvd å grunnstille understellet. Jeg vet ikke om det hjelper. 

Jeg erfarte med min at det var bare til å sette inn bilen på verksted for diagnose. Møller tar en fastpris på diagnose. I den prisen skal de fortelle hva som er gale, og prisen det koster for å fikse. Når du vet hva feilen er, så kan du shoppe litt rundt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.