#1 Skrevet August 27, 2018 (endret) Hei! Selger delebilen min i deler eller hel, etter jeg har tatt det jeg skal ha selv. Facelift type. Alt er til salgs utenom førerdør, deksler rundt spredere og selve sprederne(ihvertfall i første omgang!). - 4x el vinduer. - Små tøff lyd så er nok annen eksos. Så ut som eksosen var bra for rust og! - Ellers lite ekstrautstyr men lite rust så det er en hel del av eksteriør som kan brukes! - Helt OK facelift lykter så vidt jeg kunne se. Bilen kan også selges som herjebil/jordbil etter jeg har tatt av noen deler også om det er interessant. Her gjelder det helst i hovedsak - kom å plukk/skru av selv prinsippet - men jeg kan sikkert være behjelpelig med kun småtteri, da jeg ikke har tilgang på bukk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2018 AC pumpe blir beholdt da denne visstnok passet på tsq vår ifølge møller!:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2018 Oppdatert med info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...