#1 Skrevet August 30, 2018 (endret) Hei. Tenkte e kunne skrive det på forumet også siden her har blitt skreve ganske så lite fra Ålesund fortida😝 E tenkte å prøve å få opp lokal-laget litt ved å få til en stand på Midt Norsk Motorshow i Sparebanken møre arena i Ålesund. Det e Moldestuket som arrangera og dei har sagt ja til at vi kunne ha med 4 bila. Eneste ulempen e at det e samme helga som Rudskogen treffet vårt.. Deltagera så langt: - Sebastian Nakken - Audi A4 B5 - Mathias Pedersen - Vw Caddy bilstereobil med norgesrekord i Spl (6x 18" subber) - Tom Vadseth - Audi A4 B7 - Kristian Muldal - Golf Gti Mk1 Vi har fått styret til å sende opp 2 beachflagg og nokken treffpunkt til å dele ut. Vi skal også ha med skiltplater og klistermerke. Mvh Tom Vadseth 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2018 Da var siste deltage utvalgt. Det ble Kristian Muldal sin Golf Gti Mk1 👍👍 Så da blir standen med de bilene her : 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2018 Rop ut om det skulle være at det trengs hjelp til noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2018 Vellykka treff i helga veldig mange som kom bort å kika. Noen fikk med seg treffpunkt, noen kjøpte skiltplater og noen meldte seg inn i klubben 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2018 Bra initiativ👍👍👍 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2018 Nydelig! Hovedstyret er meget stolte av hva dere har dratt i gang og fikk til på kort tid! Stå på videre! PS: Vi tar gjerne imot foto og en kjapp artikkel om dere får til. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 23.9.2018 den 19.31, Daniel Olsen skrev: Nydelig! Hovedstyret er meget stolte av hva dere har dratt i gang og fikk til på kort tid! Stå på videre! PS: Vi tar gjerne imot foto og en kjapp artikkel om dere får til. Har noen bilder fra treffet jeg kan sende, har du en epostadresse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 11 timer siden, Sebastian Nakken skrev: Har noen bilder fra treffet jeg kan sende, har du en epostadresse? daniel.olsen (a) vacn.no - send meg gjerne en link til en skylagringstjeneste for å ikke fylle mailboksen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...