#1 Skrevet September 2, 2018 Noen som har liggende en lsd diff liggende som de vil kvitte seg med? Quife, wavetrack eller gripper for eksempel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2018 Noen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2018 (endret) Opp! Evt tips til hvor det er bra og handle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2018 Jeg vet om en som har en ombygd Porsche motorsport diff som kan passe i din. 750 euro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 14 timer siden, Andreas Olsvik skrev: Jeg vet om en som har en ombygd Porsche motorsport diff som kan passe i din. 750 euro. Åå? Og dette er noe som holder regner jeg med? Er det vanlig diffbrems eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2018 Jeg kjøpte hos disse i UK https://www.motorsport-tools.com/quaife-audi-front-s4-s6-a6-4-2l-01e-lsd-atb-differential.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Geir Kleven skrev: Jeg kjøpte hos disse i UK https://www.motorsport-tools.com/quaife-audi-front-s4-s6-a6-4-2l-01e-lsd-atb-differential.html Betalte du prisen ink vat eller ikke? Betaler vell mva inn til Norge så blir jo dobbelt opp da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2018 Jeg ga vel ca 9000 for min quaife diff levert på døra, var fra norsk butikk da. Kjøpte en ombygd porsche lsd diff fra Albertracing, som nå driver AK motorsport. Tror ikke han selger disse lengre, men den kosta da 350 euro. Ellers dukker dissse opp en gang i blandt på utenlandske forum. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 10 minutter siden, Jørn Toftelien skrev: Jeg ga vel ca 9000 for min quaife diff levert på døra, var fra norsk butikk da. Kjøpte en ombygd porsche lsd diff fra Albertracing, som nå driver AK motorsport. Tror ikke han selger disse lengre, men den kosta da 350 euro. Ellers dukker dissse opp en gang i blandt på utenlandske forum. Han har en igjen.Men prisen er satt opp noe siden 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Michal Longva skrev: Betalte du prisen ink vat eller ikke? Betaler vell mva inn til Norge så blir jo dobbelt opp da... Det husker jeg ikke. Send dem en mail å undersøk 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 20 timer siden, Andreas Olsvik skrev: Han har en igjen.Men prisen er satt opp noe siden Har du noe kontaktinfo til han som har en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 11, 2018 Tråd kan slettes, diff kjøpt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2019 Kompis er på jakt etter diff, noen som har eller vet om?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...