#1 Skrevet September 3, 2018 (endret) Siden vi har vært etpar ganger på Groovy Diner i sommer, får det bli et nytt treff på pizzaen. Vi møtes fra kl. 18.30, og det er som vanlig helt frivillig å spise/drikke. Kom alene, med en venn eller noen du føler enten trenger mat, nye venner eller som bare er interessert i (fortrinnsvis) VAG-produkter. Husk at Tønsberg har parkeringsregler og priser en storby verdig, så sjekk skilting der du setter fra deg bilen! Det er gratis parkering (enn så lenge) i Tollbodgaten og rundt det gamle posthuset fra kl. 18. Håper å se mange nye og gamle medlemmer! OBS!!! Det skjer 'litt av hvert' i Tønsberg torsdag, så det kan bli trangt. Kom tidlig hvis du vil ha parkering nær. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2018 Yo. Kommer ikke på torsdag, men på torsdager i 2019 håper jeg å komme en del fordi endelig etter 10 år i hovedstaden har vi i dag kjøpt hus i Tjølling, Larvik. Gleder meg til våren for å si det slik...mulig guttungen også kan bli med på sikt.... (veldig langt unna lappen, men glad i mat og litt biler) 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2018 Jaggu flott, tar turen 😁😁 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 timer siden, Thomas Myhre Lund skrev: Yo. Kommer ikke på torsdag, men på torsdager i 2019 håper jeg å komme en del fordi endelig etter 10 år i hovedstaden har vi i dag kjøpt hus i Tjølling, Larvik. Gleder meg til våren for å si det slik...mulig guttungen også kan bli med på sikt.... (veldig langt unna lappen, men glad i mat og litt biler) Wow! Dette lyder jo helt fantastisk! Vi gleder oss til å se deg og Jr i Vestfold og i lokallaget igjen! Gratulerer med nytt hus og velkommen hjem igjen! ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2018 Takk til gutta som kom på Peppes i kveld - det ble god stemning og alle var mette da vi dro! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2018 Flotte folk og godt oppmøte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...