Bytte coilovers Audi S3 2000mod

Anbefalte innlegg

Gikk til innkjøp av en Audi S3 8L tidligere i år. Den har bilstein pss9 coilovers og det har begynt å komme ulyd/klunkelyd fra den på venstre side fremme. Noen som vet om noen i Rogaland som kan bytte coilovers for en rimelig pris? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! 

 

Sikker på at det er coiloverene som lager klunkelyden? Er det spesielt ved humpler eller evt ved svining og annet?

 

Jeg hadde klunkelyd ved kjøring over humpler og det viste seg bare å være en lenkearm. 5 minutters jobb å bytte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :)

 

jeg er ikke sikker, det var verkstedet som sa det da jeg hadde den inne til EU. Lyden kommer kun når jeg svinger. Håper det kan være noe som er litt enklere og billigere enn å bytte demperen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke foringen på toppen da ? Klunker det når du legger over mens du står i ro? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke noen klunkelyd når bilen står i ro. Er heller ikke alltid det kommer ulyd når jeg svinger i fart, mest i litt krappe svinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.