#1 Skrevet September 8, 2018 (endret) Ribber en A100 for tiden. Interiøret er solgt. Motor gått ca 350 000. Listverk, stygg bakluke med spoiler, motor sviver rundt men ikke fått start , stål-takluke m.m. priser fra 50 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2018 Hei. Jeg kjøper gjerne dieseltanken om du har den. Jeg har en -97 A6 og mener den skal passe. Mvh Tom Ulseth Mob 934 98 220 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2018 Er det klimaanlegg på den? Evt, funker klimadisplay som det skal? Knappene på min begynner å tulle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 12.10.2018 den 23.44, Tom Ulseth skrev: Hei. Jeg kjøper gjerne dieseltanken om du har den. Jeg har en -97 A6 og mener den skal passe. Mvh Tom Ulseth Mob 934 98 220 Ja hvis du har 2wd så passer den. Plasttank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 minutt siden, Ole-Håkon Opstad skrev: Ja hvis du har 2wd så passer den. Plasttank. Nei.. Jeg har en Quattro... Det står TDIQ i beskrivelsen av bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2018 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 13.10.2018 den 9.04, Magnus Johannessen Lie skrev: Er det klimaanlegg på den? Evt, funker klimadisplay som det skal? Knappene på min begynner å tulle. Det fungerer utmerket. Bruker det faktisk i min egen bil for å teste litt. Orange lys i displayet da, det vet du sikkert at det er på A100. lagt til 3 minutter senere lagt til 4 minutter senere Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 minutter siden, Ole-Håkon Opstad skrev: Det fungerer utmerket. Bruker det faktisk i min egen bil for å teste litt. Orange lys i displayet da, det vet du sikkert at det er på A100. lagt til 3 minutter senere Å ja, men jeg har quattro tank også jeg. Ferdig skrudd ut. Tett tank, med litt overflaterust. Hvis du vil ha den ferdig sandblåst kan jeg ordne det. Send tlf nr på pm så kan du få bilder. Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 minutter siden, Tom Ulseth skrev: Nei.. Jeg har en Quattro... Det står TDIQ i beskrivelsen av bilen... Å ja, men jeg har quattro tank også jeg. Ferdig skrudd ut. Tett tank, med litt overflaterust. Hvis du vil ha den ferdig sandblåst kan jeg ordne det. Send tlf nr på pm så kan du få bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2018 Har du noe listverk til dører øvre og nedre, trenger full pakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 14.10.2018 den 19.28, Ole-Håkon Opstad skrev: Det fungerer utmerket. Bruker det faktisk i min egen bil for å teste litt. Orange lys i displayet da, det vet du sikkert at det er på A100. lagt til 3 minutter senere lagt til 4 minutter senere Å ja, men jeg har quattro tank også jeg. Ferdig skrudd ut. Tett tank, med litt overflaterust. Hvis du vil ha den ferdig sandblåst kan jeg ordne det. Send tlf nr på pm så kan du få bilder. Oi, var ikke klar over at lyset er annerledes. Da må jeg nok lete videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 16.10.2018 den 0.01, Geir Kleven skrev: Har du noe listverk til dører øvre og nedre, trenger full pakke Har øvre lister i grei stand. Men mangler den lille på venstre skjerm, da det satt A6 skjerm på bilen. Svarte ulakkerte lister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...