Anbefalte innlegg

Ribber en A100 for tiden. Interiøret er solgt. Motor gått ca 350 000. Listverk, stygg bakluke med spoiler, motor sviver rundt men ikke fått start , stål-takluke m.m.

priser fra 50 kr.  

20180909_115222.jpg

20180909_115201.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg kjøper gjerne dieseltanken om du har den. Jeg har en -97 A6 og mener den skal passe.

Mvh Tom Ulseth

Mob 934 98 220

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det klimaanlegg på den? Evt, funker klimadisplay som det skal? Knappene på min begynner å tulle. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei. Jeg kjøper gjerne dieseltanken om du har den. Jeg har en -97 A6 og mener den skal passe.

Mvh Tom Ulseth

Mob 934 98 220

 

Ja hvis du har 2wd så passer den. Plasttank.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Ja hvis du har 2wd så passer den. Plasttank.

Nei.. Jeg har en Quattro... Det står TDIQ i beskrivelsen av bilen...

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er det klimaanlegg på den? Evt, funker klimadisplay som det skal? Knappene på min begynner å tulle. 

 

Det fungerer utmerket. Bruker det faktisk i min egen bil for å teste litt. Orange lys i displayet da, det vet du sikkert at det er på A100. 

 
 
lagt til 3 minutter senere
 

 

 
 
lagt til 4 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Det fungerer utmerket. Bruker det faktisk i min egen bil for å teste litt. Orange lys i displayet da, det vet du sikkert at det er på A100. 

 
 
lagt til 3 minutter senere
 

Å ja, men jeg har quattro tank også jeg. Ferdig skrudd ut. Tett tank, med litt overflaterust. Hvis du vil ha den ferdig sandblåst kan jeg ordne det. Send tlf nr på pm så kan du få bilder. 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Nei.. Jeg har en Quattro... Det står TDIQ i beskrivelsen av bilen...

 

Å ja, men jeg har quattro tank også jeg. Ferdig skrudd ut. Tett tank, med litt overflaterust. Hvis du vil ha den ferdig sandblåst kan jeg ordne det. Send tlf nr på pm så kan du få bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe listverk til dører øvre og nedre, trenger full pakke

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Det fungerer utmerket. Bruker det faktisk i min egen bil for å teste litt. Orange lys i displayet da, det vet du sikkert at det er på A100. 

 
 
lagt til 3 minutter senere
 

 

 
 
lagt til 4 minutter senere
 

 

Å ja, men jeg har quattro tank også jeg. Ferdig skrudd ut. Tett tank, med litt overflaterust. Hvis du vil ha den ferdig sandblåst kan jeg ordne det. Send tlf nr på pm så kan du få bilder.

 

Oi, var ikke klar over at lyset er annerledes. Da må jeg nok lete videre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har du noe listverk til dører øvre og nedre, trenger full pakke

 

Har øvre lister i grei stand.  Men mangler den lille på venstre skjerm, da det satt A6 skjerm på bilen. Svarte ulakkerte lister. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.