Problem med gearoverføring 02A kassë

Anbefalte innlegg

Etter jeg hadde motoren ute av bilen, og så fikk satt denne inn igjen har det skjedd noe med gearoverføringen.

Jeg har aldri gjort ett slikt stunt før som å ha motoren ute av bilen, og det som nå har skjedd, er at det nå virker som girspaken roter i en bøtte med spiker før jeg kommer i gir med han. Det var ikke slik før jeg løsnet giroverføringene. Jeg har derfor ikke troa på at noe i girkassen har røket, da det er samme kasse som står på.

Når bilen står i gir så er det mye slark på spaken, og den er "vrien" å få ut av gir igjen. Jeg er HELT sikker på at jeg har gjort noe galt når jeg festet wiren.

Er det noen som har bilde av hvordan overføringen skal se ut? Eller som har bilte fra AKTE på hvordan delene skal festes på kassa igjen? Er litt irriterende å gire slik som kassen er nå, og ikke noen varig løsning å ha det slikt

Hjelp??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må som regel justere litt på wirene der de sitter festet til kassa, er ikke mulig å montere det feil egentlig, er jo temmelig logisk satt opp.

wirebrakett, og clips til wire må jo siste festet korrekt da, men det regner jeg med det er.

Så finn frem en 13mm fastnøkkel og prøv deg frem, løsne litt på wirene og flytt litt på dem, så finner du fort ut av hva som fungerer bedre/verre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.