#1 Skrevet September 10, 2018 Heisann, Dette er vel et relativt vanlig problem for oss med VW :) Passasjerdøren min nekter å åpne seg fra utsiden, men funker bra fra innsiden. Er det (som regel) en enkel fiks på dette? Trenger jeg bare å åpne dørtrekket og hekte på / smøre opp noe? Håndtaket føles helt «løst» ut sammenliknet med de andre dørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2018 Tillater meg å bumpe denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2018 Hvis håndtaket er løst er det nok noe som har detti av ja:) Ta av dørtrekk så ser du nok det fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2018 Wire som går til utvendig håndtak har røket/går tungt. Byttet min for 14 dager siden på samme dør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...