Pipelyd og litt blårøyk ved maks pådrag Audi rs4 b5

Anbefalte innlegg

Har ett lite problem jeg ikke finner helt ut av. Ved maks pådrag har jeg en pipelyd som høres ut som en lekkasje ett sted,men jeg har trykktesta flere ganger og motoren lekker ikke luft. Den ryker også bittelitt blått kun på maks pådrag og ikke ellers også. Mistenker att disse feilene kommer fra samme plassen. så kanskje det er en ventil av noe slag som slipper i gjennom luft ved maks pådrag som inneholder olje damp som da gir pipelyd og litt blårøyk.Tenker og sjekke ederkopp slangen i bakkant om den ventilen lekker så fort jeg har tid.

Noen som har noen formening om hva det kan være ellers?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

Er det originale turboer?

Nei Nye Loba lo600

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiksa noen andre småting på bilen i dag og oppdaget da att det var olje under hele bilen: mad : Det har ikke vært en dråpe olje unnder bilen før så det må være overtrykk inne i motoren som gjør att oljen presses ut andre steder. Hva sliper ut overtrykket i motoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.