#1 Skrevet Juli 2, 2005 Tok en del bilder av den Grønne fare i går:) Ble mange fine bilder. http://bilder.7kt.net/VW-Golf-2%2C0-GTi Kommentarer tar jeg gjerne i mot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2005 Mye pene bilder av en grom Golf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2005 Pene bilder ja! Men gresset var vel litt vel høyt på enkelte bilder Her f.eks hehe: Tilslutt litt konstruktiv kritikk. Blitz er fyfy når du skal ta bilder av bilen. Bruk heller ett stativ eller finn noe å sette kameraet på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2005 Henger meg på hær.. det var mange flotte bilder dette. Har selv hatt en slik bil i samme farge. Liker den veldig godt. Likte spesielt dette bildet. Synd du har fått skada frontspoileren. Hadde også tatt seg fin ut med lakkert frontleppe i bilens farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2005 Det ble mange fete bilder her ja.. Er utenfor jobben min detta, ser vel noe som har med høyspent på så og si alle bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2005 Henger meg på hær.. det var mange flotte bilder dette.Har selv hatt en slik bil i samme farge. Liker den veldig godt. Likte spesielt dette bildet. Synd du har fått skada frontspoileren. Hadde også tatt seg fin ut med lakkert frontleppe i bilens farge. Er det bildet jeg ble mest fornøyd med bare synd med den skaden som du sier, skal bestille ny front. Var ei som rygget på meg for 2 helger siden. Så ny er på vei fikk betalinga på fredag. Litt av en betalingsinformasjon ho har skrevet Ho er nok ikke helt fornøyd med kjøringa si, heller ikke plastikken på biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...