Hva betyr dette nr i reservedekks brønnen? A200 20V

Anbefalte innlegg

Kan dette være produksjonsnr på bilen min. Tenker da på nr.156 av 1550 eller noe? For godt til å være sant sikkert. Dette er jo en 1989 mod org.200 20VTQ :)

 

Ryddet litt i bagasjerommet og syntes at dette nr så litt merkelig ut : rolleyes

nr.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri sett noe lignende merke i en VAG tidligere :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri sett noe lignende merke i en VAG tidligere :confused:

 

Nei da er vi 2 :confused: Sikkert ikke noe spesielt. Men hadde dette vært produksjonsnr så hadde det vært litt morsomt da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke bare en lapp som har falt av fra et dekk eller noe annet tilfeldig? :D

 

Produksjonsnr står jo i rammenr ditt. Er du heldig har de rundt 1500 avantene fått stigende nr også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Produksjonsnr står jo i rammenr ditt. Er du heldig har de rundt 1500 avantene fått stigende nr også. :)

 

Det er blandet inn i det totale antall produserte Type 44, inkl. både fwd og quattro, så det hjelper ingenting for å få vite hvilket nr 20V man har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at dette merket sitter GODT fast. :) Kommer ikke fra noe dekk etc,det kan jeg garantere. Vis ikke en tysker har satt dette på for morro skyld da : klø : Skulle vært intressant å sett andre org. avanter om de har et slikt merke. Må høre med Møller over helgen jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.