#1 Skrevet Juli 2, 2005 Kan dette være produksjonsnr på bilen min. Tenker da på nr.156 av 1550 eller noe? For godt til å være sant sikkert. Dette er jo en 1989 mod org.200 20VTQ Ryddet litt i bagasjerommet og syntes at dette nr så litt merkelig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2005 Jeg har aldri sett noe lignende merke i en VAG tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2005 Jeg har aldri sett noe lignende merke i en VAG tidligere Nei da er vi 2 Sikkert ikke noe spesielt. Men hadde dette vært produksjonsnr så hadde det vært litt morsomt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2005 Det er ikke bare en lapp som har falt av fra et dekk eller noe annet tilfeldig? Produksjonsnr står jo i rammenr ditt. Er du heldig har de rundt 1500 avantene fått stigende nr også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2005 Produksjonsnr står jo i rammenr ditt. Er du heldig har de rundt 1500 avantene fått stigende nr også. Det er blandet inn i det totale antall produserte Type 44, inkl. både fwd og quattro, så det hjelper ingenting for å få vite hvilket nr 20V man har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2005 Ser ut til at dette merket sitter GODT fast. Kommer ikke fra noe dekk etc,det kan jeg garantere. Vis ikke en tysker har satt dette på for morro skyld da Skulle vært intressant å sett andre org. avanter om de har et slikt merke. Må høre med Møller over helgen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...