Audi A4 B5 hvor kjøpe oppgraderte vindusviskerarmer

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Finnes det oppgraderings vindusviskerarmer til Audi A4 B5 slik det gjør til B6?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo skaffe deg slike som s4 eller rs4 har? Jeg kjøpte fra s4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke dette sette her til faclift Audi A6/c5, det passer til de eldre vag bilene med tykk aksling, de til b6 er mindre hull i eller så var det omvendt husker ikke helt.

 

https://www.bildeler.no/vindusviskerarm/audi/a6-sedan-4b-c5/D/2003/AJM/?Vare=22818

 

Jeg hadde c5 viskere på S4’n min, så tok jeg de fra den og flytta de over på S2’n for de passet der også og ble en fin mod. Det eneste man må gjøre er å korte inn ene viskerbladet noen cm men det er enkel fiks.

Men man kan nok bruke de til S4/RS4 som nevnes over men de jeg hadde originalt på min S4 99/00 modell var ikke særlig pen, vil tro de er verre å få tak i også og dermed koster mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Du kan bruke dette sette her til faclift Audi A6/c5, det passer til de eldre vag bilene med tykk aksling, de til b6 er mindre hull i eller så var det omvendt husker ikke helt.

 

https://www.bildeler.no/vindusviskerarm/audi/a6-sedan-4b-c5/D/2003/AJM/?Vare=22818

 

Jeg hadde c5 viskere på S4’n min, så tok jeg de fra den og flytta de over på S2’n for de passet der også og ble en fin mod. Det eneste man må gjøre er å korte inn ene viskerbladet noen cm men det er enkel fiks.

Men man kan nok bruke de til S4/RS4 som nevnes over men de jeg hadde originalt på min S4 99/00 modell var ikke særlig pen, vil tro de er verre å få tak i også og dermed koster mer.

 

Her må jeg korte inn ene viskeren? Passer rett på?

 

Ser passat B5.5 har samme type armer, er dem like lange?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det vet jeg ikke… men viskere fra for eksempel A4 b6 passer ikke pga tykkelse på akslingen.

 

Jeg hadde et sett med armer og viskere til C5 facelift liggende og dermed ble det til å prøve det, det ble bra på både A4 b5 og Type 89/S2 coupe.

Men jeg måtte korte inn den høyre viskeren litt (ca 1,5-2 cm) men det gikk grei, men vil tro det finnes visker som er riktig lengde vis det er flere biler som bruker den innfestningen til visker. : ja :

 

Legge gjerne ut resultat vis du finner en god løsning. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Nei det vet jeg ikke… men viskere fra for eksempel A4 b6 passer ikke pga tykkelse på akslingen.

 

Jeg hadde et sett med armer og viskere til C5 facelift liggende og dermed ble det til å prøve det, det ble bra på både A4 b5 og Type 89/S2 coupe.

Men jeg måtte korte inn den høyre viskeren litt (ca 1,5-2 cm) men det gikk grei, men vil tro det finnes visker som er riktig lengde vis det er flere biler som bruker den innfestningen til visker. : ja :

 

Legge gjerne ut resultat vis du finner en god løsning. : vinke :

 

Jeg bestilte et sett med dette på Erik Arnesen idag. Skal se om jeg får lagt ut delenummer her. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Jeg bestilte et sett med dette på Erik Arnesen idag. Skal se om jeg får lagt ut delenummer her. 

 

Blir sikkert bra, får legge ut bilde da av resultat... : ja :

 

Hva måtte du betale for et sett da? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.