#1 Skrevet September 22, 2018 Hei! har en rød 98’ B5 1,9tdiQ med AFN motor hjemme, også kunne jeg tenkt meg å byttet turbo i den da den som står der begynner å bli sliten. Er det noen her som veit om jeg kan bare sette inn en turbo fra AVF 130hk motoren uten modifikasjoner og bare kjøre? Eller er den orginale turboen i AFN det beste alternativet? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2018 Etter hva jeg kan se av denne tråden, er turbo fra AVF plug&play. Men ikke ta det helt for god fisk, da jeg ble nysgjerrig selv og tok en liten runde på Google. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, Mads Kristian Fossen skrev: Etter hva jeg kan se av denne tråden, er turbo fra AVF plug&play. Men ikke ta det helt for god fisk, da jeg ble nysgjerrig selv og tok en liten runde på Google. Ja var den jeg også leste på hehe. Men da trur jeg at jeg tar sjangsen å prøver :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...