#26 Skrevet September 28, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 11 timer siden, Jan Aimar Kostøl skrev: Samleboks snart vell x) Det blir årets julegave! :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 28, 2018 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 9 timer siden, Michal Longva skrev: Noen som fikk noe bilder av bilen min? Rød 90 sedan med startnr 12 Endel bra i albumet, se tidligere post over! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 30, 2018 Her kommer noen bilder fra meg på lørdagen. Jeg må si jeg synes kvaliteten på utstillingen var veldig bra i år, mye fint å se på og mye riktig bedømming etter min mening Jeg fikk desverre ikke tid til å gå hele runda og ta bilder av alle bilene, men får se om jeg får gjort det neste ved neste anledning. Jeg tror derimot at de fleste jeg tok bilder av her fikk premie, men jeg har ikke sett noe komplett oversikt eller bilder av dette? 15 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 6, 2018 (endret) Bedre sent enn aldri er det noe som heter, og fant vel ut at om det skulle bli noe så måtte de bli uredigert. Så her er noen bilder rett fra kamera av fredagsstemningen (Bare si fra om noen vil ha redigert noen bilder) 10 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 23, 2018 Ingen som sitter på noe videomateriale fra Rudskogen? Var der ikke selv, trenger noe til å lage julebord video 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...