#1 Skrevet September 23, 2018 (endret) Her er eget album med bilder av/med Vestfold-gjengen, det er nok i overkant mange av bilen til Johannes.. (45 stk, om jeg ikke tar feil, og jeg har slettet en god del.. :p) https://photos.app.goo.gl/86WZ2XRB78NpJXBv9 (Sorry Victor, aner ikke hvorfor jeg stort sett gikk glipp av bilen din, du kjørte jo samtidig med Lasse! ) Legg gjerne til bilder i denne tråden! 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2018 Sånt skjer, kommer flere treff Fikk ikke tatt så mange bilder i år, ble nok med Knud som tok teltet og tiden gikk til kjøring, spising og dekk sparking på lørdag Måtte le litt av siste bildet i albumet! Ellers mange gode bilder her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2018 Hehe.. Ja, jeg la det med, synes ikke alt kan være så seriøst! Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta så mange bilder, men nå ble det sånn allikevel.. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2018 Hehe, viktig det En god egenskap du ikke må gi slipp på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...