#1 Skrevet September 27, 2018 Sliter veldig med min Audi TT 8N 225 nå. Etter Rudskogen begynte den å gå på 3 på tomgang, og når man ruser den opp/kjører går den for det meste helt fint. Har sjekket plugger, coiler, kompresjonstestet motoren, og målt at råder ikke er bøyd. Har også tatt av kontaktene på coilene induviduelt, og alle har helt lik reaksjon. Bilen går helt likt med og uten MAF (som ikke er original Bosch) Når den startes opp går den helt fint helt til tomgangen senkes når den blir litt varmere, da begynner den å gå på 3. Noen som har vært borti dette eller kan vite noe om hva som gjør dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2018 Har du lest ut feilkoder? Dette kan gi en indikasjon hvis du ikke har gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Daniel Bakke Randby skrev: Har du lest ut feilkoder? Dette kan gi en indikasjon hvis du ikke har gjort det Lest feilkoder flere ganger med ekte Vagcom, og kommer ikke opp noe som helst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Adrian Taje Rosenvold skrev: ...Har også tatt av kontaktene på coilene induviduelt, og alle har helt lik reaksjon. Hvis du har gjort dette og det er samme reaksjon på alle coilene, så går den ikke på 3. Heller sannsynlig at det går ujevnt/dårlig pga. en eller annen sensorfeil som ikke slår ut i feilkode riktig enda. Evt. tannet over eller ekstremt slakt kjede mellom kammene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Jesper Fekjær skrev: Hvis du har gjort dette og det er samme reaksjon på alle coilene, så går den ikke på 3. Heller sannsynlig at det går ujevnt/dårlig pga. en eller annen sensorfeil som ikke slår ut i feilkode riktig enda. Evt. tannet over eller ekstremt slakt kjede mellom kammene. Stemmer det ja. Gikk litt fort i svinga her. Den feiltenner ved lavt turtall. Så fort man ruser den litt opp går den helt fint. Kjørte bilen 20 mil hjem etter dette begynte å skje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...