#1 Skrevet Juli 2, 2005 Er vi mange medlemmer i NT? Er det mulig å få samla gjengen for et infomøte eller lignende. Synes det er for lite liv og røre,ingenting som skjer,og få nye medlemmer dukker opp. Hadde vært morro og fått i gang et VW/Audi miljø her,for det går en del gromt overalt. Prøver i grunn å verve alle med VW/Audi,som jeg tror kan ha interresse av det. Regner med dere gjør det samme... Det var det jeg ville si for nå. Ha en fortsatt solfylt dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2005 Vet ikke helt hvordan interessen for noe treff er nå i sommer da, men hadde vært supert og fått til et i Namsos om 14 dager eller noe. Skal kontakte medlemmene fra Namsos og sjekke utover uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2005 Hei blir det noe tref på Namsos snart eller må vi vente til høsten at de skal bli noe tref i klubben , æ skal hver enig i at det tar noe tid for å få i gang et tref igjen og slikk at vi kune finne ut om det e noe å satse på vider å ha en klubb her i Nord Trøndelag. Æ bare lure på en ting , det skule ha vert artig å finnet ut hvor gamle de som e med i klubbe her i nord trøndelag , for på det føste møte vi hadde her i vår så var det bare to som hvar over 30 år resten var fra 18 til 25 år kune æ tenke mæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2005 Håper det kan bli ett treff snart ja!! Det begynner vel og bli bra me inntresse blant folk nå så koffer itj få rota igang ett treff da......?? Jeg kommer vertfall hehe GO SOMMER ALLE SAMMEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...