Oslo lokallag er invitert til kveldsåpent hos Bilpleiebutikken Oslo

Anbefalte innlegg

Vi er så heldige å ha fått invitasjon til kveldsåpent hos Bilpleiebutikken Oslo som ligger i Tvetenveien 30 0666 Oslo.

Håper at så mange som mulig fra Oslo og omegn tar turen! 

 

bilpleiebutikkenvacn.png

 

Bilpleiebutikken Oslo inviterer til kveldsåpent for medlemmer av VACN onsdag 7/11. Denne dagen holder vi åpent for VACN sine medlemmer til kl 20.00.

 

Denne kvelden og kun i butikken i Oslo gir vi alle betalende medlemmer av VACN 20% rabatt på alle varer i butikken. Enkelte andre svært gode tilbud vil det også bli. Vi kan også friste med enkel servering av pølser, brus og kaffe.

 

Event på facebook: https://www.facebook.com/events/1885470058202993/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ta meg en tur da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En måned til, sleng den inn i kalenderen så du får tatt turen og kanskje får med deg noe bra vaskeutstyr til en billig penge! :) Julegavehandel til bilen eller dama/mannen for eksempel. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk kveldsåpent hos Bilpleiebutikken i morgen kveld! :) Håper å se mange av dere der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker ikke dette. Er på jobben enda.:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt gode tilbud i kveld, så sleng deg innom om du er i Oslo. :)

 

image.png.5e8560788fe03ab7854e9fc442464c2f.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer innom litt etter 18. Står og venter på "veimat" 10min unna :p 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt glissent oppmøte med tre-fire stk. inkludert meg selv. Men jeg fikk i alle fall benyttet meg av noen veldig gode tilbud. Håper flere vil fatte interesse og bli med på noe sånt i fremtiden i større antall. :)

Vi takker Bilpleiebutikken Oslo for mat og drikke, samt gode tilbud og god informasjon ved spørsmål!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.