#1 Skrevet Oktober 2, 2018 Har en slik som jeg ikke kommer til å bruke, liker best originalt. Monteres på 5 minutter, bør justere sjaltewirene etterpå. Går for å være den shifteren som korter inn mest uten å måtte modifisere noe. http://www.neuspeed.com/132/3/0/1667/661091-neuspeed-short-shift-kit.html 1000kr inkl frakt, evt bytte i original shifter med delenummer 1J0711051M (original mk4 R32) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2018 Muligens jeg har en jeg kan bytte i Hører fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 16 timer siden, Finn Kristian Kleppe skrev: Muligens jeg har en jeg kan bytte i Hører fra meg. Den er god Kan forøvrig nevne at original skifter koster endel mindre enn 1000kr på Møller 😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2018 Jeg er interessert si ifra om Finni ikke vil ha den, ellers tar jeg den! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 9.10.2018 den 16.32, Daniel Bakke Randby skrev: Jeg er interessert si ifra om Finni ikke vil ha den, ellers tar jeg den! Funka ikke den som fulgte med TT'en? Har ikke vært ute på verkstedet enda å sjekka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2018 Mine herrer, har dere bestemt dere? 🙂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2018 Beklager sent svar. Daniel its all yours. Ikke fått somla meg til å sjekke min enda da det står under flere stabler med paller på verkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...