#1 Skrevet Oktober 7, 2018 (endret) Hei alle sammen. 👋 Nå som oktober er her, og dagene suser avgårde så har me begynt så smått å planlegge julebord for lokallaget. Så sett av datoen og forbered deg på litt gøy sammen med oss. 🎉 Dato: lørdag 24.november Kl: 18.30 - mat ca 19.30 Sted: Rødekorshuset på Straume Pris: 500 pr hodet. - Dette dekker mat og diverse annet. Påmelding- og betalings-frist: 11.november Betaling til: 3637.28.72033 merk med navn og Julebord 2018 Påmelding under eller direkte til meg. Husk at om du melder deg på for fleire, å skrive det. All videre info og påmelding vil bli tatt i denne tråden, så me helde alt på ein plass. 👍 Då e da bare å gleda seg Mvh Arrangement og sosialtansvarlig - Tania - 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2018 Dato holdt av og vi kommer👍🏼 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2018 (endret) Hadde foreslått http://bienbar.no/centro/ Veldig flott sted, god mat og drikke. Et minutt fra Grieghallen parkering. De har også eget julebord opplegg. Her kan man evt. finne på noe i byen etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 9 minutter siden, Robert Huth skrev: Hadde foreslått http://bienbar.no/centro/ Veldig flott sted, god mat og drikke. Et minutt fra Grieghallen parkering. De har også eget julebord opplegg. Her kan man evt. finne på noe i byen etterpå. Takk for forslag Robert. Me har allerede fått lånt lokale, så blir lukket fest der, med catering. 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2018 Har satt av datoen! 😁👌🏼 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2018 Tror jeg må melde pass til dette desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2018 Smekk med opp på lista. ...men dressen, den er jeg usikker om kommer. Hørte rykter om at det kanskje var trange dager 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2018 Kommer jeg og.. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2018 Eg e med 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2018 eg e med! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 10, 2018 Jeg og fru er med 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 11, 2018 Minner om siste frist for påmelding og betaling idag. Kom og bli med 👍 Innbetaling =bindende 👍 Me gleder oss 🎉🎉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...