#1 Skrevet Oktober 14, 2018 Noen som trenger org felger til audi s4 c4 :)? 4stk 16" Avus med lite brukt Federal dekk, pluss 1 stk reserve felg med dekk(ubrukt) Mener de er 7.5x16, mulig 8" bredde. Bredde og ET kan jeg sjekke opp. Dekk mener jeg er 225/50-16 Ikke i mint condition, men ikke funnet bulker/sprekker. Noe riper osv. Reserve felg tilnærmet strøken Mangler deksler til felgene Setter pris til hbo 2500,- usikker på hva disse er verdt. mulig de bare burde ligge i boden og lagre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2018 Noen som er interessert :)? 7.5x16 Et37 er felgene dekkene er 225/55-16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2018 Ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2018 Noen som trenger felger til sin c4 :)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2019 sommerdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2019 Ja er sommerdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2019 fader, skulle hatt et sett med vinter nemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2019 Går disse over HP2 S6 bremser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2019 Ja satt hp2 bremser på bilen de kommer fra 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2019 Skulle sett om man kunne fått fraktet disse fra deg og til Haugesund da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2019 evt så kan de leveres på våler til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 17, 2019 Det har du helt rett i Er bare hvis jeg må over på HP2 nå i vinter, så må jeg ha større hjul hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3 Ligger her enda👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...