#1 Skrevet Oktober 19, 2018 Har en utløser arm til 02A, for ombygging til mekanisk clutchwire til f.eks Golf 1. Som nytt. 1000,- pluss frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2019 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2019 Har denne ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2019 Okei, testa den skjøl? Fynker det greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 23 timer siden, ole martin arvesen skrev: Okei, testa den skjøl? Fynker det greit? Ja monterte denne på min mk1 med 02A girkasse.Fungerer bra. Jeg brukte selvstrammende clutchwire fra Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2019 Kjøper dek gjerne, hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2019 Ålesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2019 Sender du?? I mårra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 35 minutter siden, ole martin arvesen skrev: Sender du?? I mårra Det kan jeg ordne. Send meg adresse på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2019 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...