#1 Skrevet Oktober 22, 2018 (endret) Trenger motor og ledningsnett til audi 90 2.3e quattro sedan 136hk, Eller om noen har en billig delebil, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2018 En jeg deler verksted med har en fin 100 med 2.3e delebil stående.. om det kan være av interesse..? Pm til Markus Damil Waage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2018 Hei, takk for svar og hjelp, skal sende han en pm, 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2018 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 20 timer siden, Jon Olav Blom skrev: En jeg deler verksted med har en fin 100 med 2.3e delebil stående.. om det kan være av interesse..? Pm til Markus Damil Waage jeg får ikke søkt opp Markus Damil Waage, har du noen annet måte jeg kan kontakte han på. Glem det ordnet seg 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...