Skiguard 860 til Audi A6 C7 - Kombinasjon stativ og type boks

Anbefalte innlegg

Jeg har en Olonggrå 2012 Audi A6, og er på jakt etter en skiboks kombinasjon til denne som ser bra ut.

 

Jeg har i utgangspunktet nå bestilt sort Wingbar Edge, (9593B) takstativ, og har deretter vært på utkikk etter en sort Skiguard 860S (universal innfestning). I hovedsak for at det er lettere å bytte til sykkelholdere osv. 

 

Har noen bilder av en slik kombinasjon? Blir dette lavt nok, eller må jeg vurdere et enda lavere takstativ (Whispbar) eller rett og slett vurdere en Touring boks (litt værre å finne brukt)? 

 

Takk for input :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan jeg ikke si noe om den komboen bil, takbjelker og boks du skal ha, men Whispbar ble alt for lavt på min 09" A4 b8 Allroad og Skiguard 850. Boksen låg fysisk på taket.

Jeg endte opp med Wingbar Edge og da var boksen på millimeterklaring unna taket. Så mye at dette gikk utover lakken på taket og effektivt sandblåste lakken ila en vinter. Endte opp med våtsliping og full maskinpolering av taket for å få det bra igjen.

 

Ser bra ut med skiboks som er lavt til taket, men der er en price to pay :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme bil/farge, med skiboks i bilens farge. Det er 850. Bruker forsåvidt ikke skiboksen, den har bare stått i garasjen og samlet støv.

B353BEBB-C9B4-4625-B3E4-6B433AE8D58A.jpeg

DB1A1888-2722-4EFC-B078-031B3914D028.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.