Tips til oppgradering av understell til Audi S2 coupe

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sitter i en situasjon der jeg har råtne foringer og ukjent tilstand på fjærer og dempere på S2'n...

Vil gjerne oppgradere dette og spør derfor om det er noen som kan anbefale et godt oppsett.

Tanken er at det skal være en gatebil, men gjerne noe stivere enn originalt og vil gjerne ha den litt lavere.

 

Har lest litt rundt, og det er mange meninger om hva man burde gå for så vil gjerne høre erfaringene til dere på forumet som har prøvd litt forskjellig. Vil gjerne ha et godt oppsett, så er villig til å legge litt penger i det dersom det gir best resultat.

 

Tenkte følgende:

- Poly-foringer

- Coilovers eller en god kombinasjon av fjærer og dempere.

- Stabstag?

 

Noen anbefalinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt en kombinasjon av Bilstein B8 dempere med Eibach fjærer og stabstag på de fleste biler jeg har byttet understell på, har det i dag på min 2018 Golf GTI å er knallfornøyd. Så kan anbefale det på det sterkest 😃👌🏼

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg har kjørt en kombinasjon av Bilstein B8 dempere med Eibach fjærer og stabstag på de fleste biler jeg har byttet understell på, har det i dag på min 2018 Golf GTI å er knallfornøyd. Så kan anbefale det på det sterkest 😃👌🏼

Hei Thomas,

Kjørte med Bilstein B8 på A4'n jeg hadde og var veldig fornøyd med de jeg også. Fjærene jeg hadde var dog ukjent, og litt harde.

 

Hvor kjøper folk fjærer og dempere for tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt på Eibachnorge.no. Ellers har jeg handlet en del fra brakes.no

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.