#1 Skrevet November 3, 2018 Hei, ønsker å kjøpe en veivaksel som passer til en vw golf mk1 gti 1,8 dx motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2018 Jeg har en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2018 OK, nå har jeg levert inn den andre veivakselen som skal sjekke denne før de gjør noe med denne. så jeg venter på svar på tilstanden på denne, men jeg kommer tilbake eventuelt om jeg behøver en veivaksel. hva skal du eventuelt ha for den? Mvh Kristian Nilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 13.11.2018 den 21.13, Kristian Nilsen skrev: OK, nå har jeg levert inn den andre veivakselen som skal sjekke denne før de gjør noe med denne. så jeg venter på svar på tilstanden på denne, men jeg kommer tilbake eventuelt om jeg behøver en veivaksel. hva skal du eventuelt ha for den? Mvh Kristian Nilsen Ok. det er greit. Vil ha 1500,- for denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...