#1 Skrevet Juli 2, 2005 Skulle hatt noen dele nr. finnes det noen som kan hjelpe meg??? S2/rs2 lenkearmene forand lenkearmene bak. styre armene bak. RS2 lednings adabteret til porskje speila. lednings nettet til elvinduene forand og bak (eller er det likt forand og bare et tilleggs lednings sett når man har el vinduer bak også lednings nettet til fram stolene. komer muligens mere etter vært. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2005 ingen som kan hjelpe meg med dele nrene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2005 Bærearmer og styrestag du tenker på..? Bærearmene har forskjellig delenr etter chassisnr. Styrestagene er lik på alle Audi 80; 811 419 801 E - Venstre styrestag (foran) 893 419 802 - Høyre styrestag (foran) Ledningsnett for utvendige speil (Audi 80, står ikke noe spesielt for RS2); 8A1 972 235 Ledningsnett for elektrisk justerbart sete, ledningsnett for seteoppvarming (RS2) 8A1 971 386 A Ledningsnett for vindushever (Audi 80) 8A0 971 663 A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2005 Ledningsnett for utvendige speil (Audi 80, står ikke noe spesielt for RS2); 8A1 972 235 Står noe spesielt om RS2, ligner litt på et adapter til ledningene, uten at jeg skal si det 100% da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2005 Bærearmer og styrestag du tenker på..?Bærearmene har forskjellig delenr etter chassisnr. Styrestagene er lik på alle Audi 80; 811 419 801 E - Venstre styrestag (foran) 893 419 802 - Høyre styrestag (foran) Ledningsnett for utvendige speil (Audi 80, står ikke noe spesielt for RS2); 8A1 972 235 Ledningsnett for elektrisk justerbart sete, ledningsnett for seteoppvarming (RS2) 8A1 971 386 A Ledningsnett for vindushever (Audi 80) 8A0 971 663 A takker, men var dele nr til lenke armene som sitter opp til stabstagga jeg tenkte på. og til setene tenkte jeg på strømmen til det som er el styrt på setet. men takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2005 og til setene tenkte jeg på strømmen til det som er el styrt på setet. Monterte RS2 stoler i bilen min på Lørdag og det var enkle greier.La opp to ledninger fra + på batteri(en til hver stol) med en sikringsholder på hver,brukte 15 ampere jeg,ikke sikker på om det er for kraftige saker men funker nå. Tok av de innvendige dørstokk listene på begge sider og la jordingen til ett av de feste klipsene til den lista,er muttere som holder de på plass. Var en knapp 2 timers jobb og det ble mildt sagt knall! Når det gjelder setevarmerne så vurderer jeg å prøve å tak i originale ledninger da det ser ut til å være noen som trengs for å få dette til å funke. Er vel samme på de aller fleste Audi 80/S2/RS2/også 100/S4/S6 om jeg ikke tar fullstendig feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2005 Greit å bruke noe reele vel, sånn at det ikke står strøm på hele tida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2005 Greit å bruke noe reele vel, sånn at det ikke står strøm på hele tida? Kanksje det ja..er ikke noe bilelektriker jeg så ble en kjapp løsning det der. Tenkte at det kanskje ikke spilte så mye rolle i å med at motorene under der ikke får strøm får man trykte på bryterne. Men gjerne fortelle meg hva som er rett eller galt her,kanskje jeg lærer noe . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2005 hvis det er så enkelt så vil jeg anbefale deg og hente ut strøm på 15(tenings strøm) for da for stola strøm når du gar på tendignen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2005 trenger også hjelp til dele nr på abs sensore bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2005 Kanksje det ja..er ikke noe bilelektriker jeg så ble en kjapp løsning det der.Tenkte at det kanskje ikke spilte så mye rolle i å med at motorene under der ikke får strøm får man trykte på bryterne. Men gjerne fortelle meg hva som er rett eller galt her,kanskje jeg lærer noe . Det er jo forsåvidt sant. Ligger 'bare strøm' frem til bryterene. trenger også hjelp til dele nr på abs sensore bak 8A0 927 807 C Turtallsføler (bak) Audi RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...