Database for service informasjon /servicehefte?

Anbefalte innlegg

Hei, min første post på forumet, så jeg beklager om jeg legger tråden på feil plass. Jeg har en POLO 1.2 2009 modell som jeg nå har begynt å ta service på selv. Jeg lurer på om det er noen som kan anbefale en løsning for lagring av service, arbeid utført, deler skiftet osv.? Finnes det noe man kan bruke som privatperson, enten lokalt på PC eller nettbasert? Jeg var innom noe som heter serviceheftet.net, men fikk det ikke til å virke. Mulig det er gammelt og ikke oppdatert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tormod og velkommen i klubben.

Nå er jo alt lagret digitalt hos forhandlerne og det fysiske serviceheftet er ikke i bruk lengre. Men siden dette er en 2009 modell så har du sikkert heftet til denne bilen, da er det jo bare å skrive ned det som gjøres og når - legg kvitteringene sammen (olje, filtere, deler osv) med heftet så kan neste eier se dette.

Om det er en digital løsning for privatpersoner vet jeg dessverre ikke. Mulig andre har svar på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

https://www.servicehefte.net funker her, men må bruke pc eller huke av for "nettside for hiddenmaskiner" hvis du bruker nettbrett el.l.

Eventuelt føre alt inn i exel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.