Problemer med ryggekamera på RNS 315

Anbefalte innlegg

Hei

Har ein Amarok som eg har montert eit Kufatec ryggekamera på. Utførte ein "midlertidig" oppkobling når eg var på besøk hos ein svoger med VCDS, slik at me kunne få kodet det inn. 

 

Gjorde følgende endringer med VCDS:

-Huket av for ryggekamera montert under "navigasjon"

-Huket av for ryggekamera under "Park/Steer Assist"

-Endret til AUTOMATIC under "Visual Display for Park Assist"

 

Etter at dette hadde blitt utført fungerte det slik det skulle då både kamerabilde og parksensorer viste når bilen var i revers. Siden oppkoblinga var midlertidig ble det tatt ned igjen, men problemet oppstod når eg koblet det opp igjen permanent. NÅ fungerer faenskapet ikkje i det heile tatt. Ingen reaksjon på display når bilen settes i revers. HJELP!

 

Bilen er ein 2012 modell 180hk highline med RNS315 og parkeringssensorer framme og bak

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det løste seg. Ved aktivering av control modul 6C Back-up Cam. fungerte alt som det skulle! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den VCDS kodingen er det noe man må gjøre på verksted eller kan man gjøre det selv. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.