#1 Skrevet November 7, 2018 Hei, har stående en 1.8t motor som jeg har litt lyst til og sende på overhaling. Men motorkoden på den er ikke lik med den i b7’n min. Noen som vet eller har tilgang til etka etc for og sjekke om delenr fra BFB motoren er likt med AVJ? koden på blokka fra BFB er 06A 103 021 K. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2018 https://audi.7zap.com/en/rdw/ Litt frem og tilbake, men greit å finne frem! Og alltid tilgjengelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2018 Har prøvd både den og oemepc men finner ikke noe med det delenr ovenfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2018 Når jeg går inn i katalogen får jeg opp delenr. 06B 100 103 G for både BFB og AVJ. Delenr. du har får jeg ikke resultat på, men det er sikkert blitt en overgang en gang i tiden. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2018 Hmm, okei! Kanskje det er derfor jeg ikke fant noe særlig info om det? Her er hvertfall et bilde fra BFB blokka: Men AVJ er jo en 150hk motor mens BFB er 163hk. Noen som vet om det kun er mapet som er forskjellig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2018 Sånn jeg har forstått det så er det kun 058 og 06a blokk på 1.8t Så 06a er 06a. Ikke ta ordet mitt for gitt, tørr ikke å være for påståelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2018 Det stemmer nok bra, sjekka AVJ i lageret og delenr er helt likt med blokka og toppen på BFB. Så er samme delene men forskjellig motorkode tysligvis? Takk for hjelpa folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...