Noen med Etka som får sjekka delenr på motorblokk.

Anbefalte innlegg

Hei, har stående en 1.8t motor som jeg har litt lyst til og sende på overhaling. Men motorkoden på den er ikke lik med den i b7’n min. Noen som vet eller har tilgang til etka etc for og sjekke om delenr fra BFB motoren er likt med AVJ?

 

koden på blokka fra BFB er 06A 103 021 K. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd både den og oemepc men finner ikke noe med det delenr ovenfor? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg går inn i katalogen får jeg opp delenr. 06B 100 103 G for både BFB og AVJ.

Delenr. du har får jeg ikke resultat på, men det er sikkert blitt en overgang en gang i tiden.

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, okei! Kanskje det er derfor jeg ikke fant noe særlig info om det? 

 

Her er hvertfall et bilde fra BFB blokka:

 

CE397E8A-C26C-4C8A-9D6A-15A01D702F07.thumb.png.03e78c400d06f7e894911dfadba6ce89.png

 

Men AVJ er jo en 150hk motor mens BFB er 163hk. Noen som vet om det kun er mapet som er forskjellig?  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn jeg har forstått det så er det kun 058 og 06a blokk på 1.8t Så 06a er 06a. Ikke ta ordet mitt for gitt, tørr ikke å være for påståelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer nok bra, sjekka AVJ i lageret og delenr er helt likt med blokka og toppen på BFB. Så er samme delene men forskjellig motorkode tysligvis? 

 

Takk for hjelpa folkens! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.