#1 Skrevet November 12, 2018 Hei, finnes det diy på bytte av registekjeder og strammere på 2,7 og 3,0 tdi motorene her inne? Noen som evt har tilgang på info step by step som kan være behjelpelig? -Trond Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2018 Dette lurer jeg på også. Har en Audi Q7 2011mod 3.0 med 239 hk. Rakling ved oppstart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2018 Jeg har søkt innpå her og finner ikke. Løsning blir nok å kjøpe verkstedhåndbok på nett, helst som kan lastes ned. Mye skruing blir det i allefall, må ned med girkasse👌 Tenkte jeg skulle prøve de her: https://www.factory-manuals.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2018 (endret) Forsøkte dette, men fant ikke alt. Etter jeg kontakta forhandler ordna alt seg. Veldig fornøgd, oversiktlig og lett å finne frem. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2018 Hvordan er prising/kvalitet på manualene? Er det nellastbart? Pdf? Eller online tilgang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2018 Ligger demo på nettsiden, nedlastbart i pdf, kjører i Adobe reader. Greit å finne frem. Jeg betalte litt i underkant av 800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2019 noen som vil dele manual for 3,0tdi a8 d3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2019 He har skrevet en DIY for bytte kun de øverste registerkjede strammere. Søk på forumet. Er verd et forsøk pga lite jobb i forhold til å ta ut motor. Jeg må bytte resten også, søker etter hvor det er best å kjøpe disse delene. lagt til 0 minutter senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2019 Jeg har desverre ikke noe å bidra med her, men hvordan vet du at resten må byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2019 Jeg kan anbefale erwin.audi.com for manualer. Jeg har brukt erwin.vw.com og det er helt genialt. Jeg husker ikke helt nøyaktig, men mener det kostet 10 Euro eller noe sånt for en times tilgang, og da kan man laste ned og lagre så mye reparasjonsmanualer som pdf fra Audi eller VW som man bare vil. Manualene er supre, med steg for steg instruksjoner. Veldig greit å ha på en iPad ved siden av seg når man skrur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...