Oppgradere fra halogen til xenon? VW B6 2010

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det en mulighet for å oppgradere fra halogen til xenon? Har en vw passat b6 stv. 2010.

 

Jeg har søkt litt rundt men finner ikke noen spesiell oppgraderingspakke.

 

Hva koster en evnt. oppgraderingspakke om jeg skal gjøre det selv og hva vil det koste dersom et verksted skulle ha gjort jobben?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigere å bytte bil til en som har fra før setter jeg pengene på.

 

Xenon drar med seg ny framfanger med lyktespylere, spylepumpe for dette, nivåsensorer for- og bakaksel med ledningsnett, styringenhet osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har lyktespylere...

Aha, bedre å skrinlegge prosjektet da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har ork til å skifte lykter mellom hver EU-kontroll, eventuelt sette i halogenpærer, kan du alltids kjøpe xenon-prosjektorer og montere i de nåværende lyktene dine. Usikker på hva som eventuelt passer rett i, eller passer med minst mulig modifikasjoner, men Morimoto selger mye spennende. Blant annet en xenon-prosjektor som bruker H1-pærer: Mini H1 7.0. Det innebærer at du må eventuelt sette i en vanlig H1-pære ved EU-kontroll og "konvertere" fra H7 til H1, da jeg etter en kjapp runde på Google fant ut at din bil hadde H7 (rett meg om jeg tar feil). Får du tak i et sett med ekstra lykter kan du gjøre jobben på de og bruke de andre til EU, eller bare bytte over til halogenpærer.

 

Som sagt, veit jeg ikke om de nevnte prosjektorene passer i din bil, men ihvertfall et billigere alternativ som er verdt å sjekke ut. Morimoto har bra kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å skifte ut til noe som er fullt lovlig ja.

Har h7 i kjørelys og fjernlys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.