Anbefalte innlegg

Bilen min (89' A90Q 20V) går ikke riktig... Bilen skal egentlig "komme" omtrent på 4000 RPM, men det hender bilen min ikke kommer i det hele tatt.

 

Etter "litt" testing i natt... så virka det som om bilen på 4. gir ga seg mellom 4000 og 5000 RPM, som om den ikke ville mer. Men så fort den kom eller var over 5000 RPM drog den fortsatt.

 

Det hender bilen går riktig og kommer slik den skal, men de fleste gangene kommer ikke bilen før over 5000 RPM. Noen ganger virker det som om bilen jobber i mot og ikke vil øke RPM i det hele tatt, som om noe holdt igjen bilen.

Er det noen som har hatt samme/liknende problem med bilen sin, som kanskje vet åssen jeg løsner dette problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som et tennings problem og du burde bare kansje prøve med plugger og kabler i førsteomgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjenning var borti dette problemet. Var en bankesensor som hadde feilet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk det bare før du tester mer. Min 20v opførte seg lik din før den tokk kvelden. Trenger ikke å være alvolig men det er best å finne ut før du pusher bilen for mye. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm har ikke penger no, så får satse på å kjøre bare det nødvendige. Testet å bytte tennplugger, men det hjalp ikke.. ledninger ska jeg prøve å skaffe meg noen brukte bare til å teste. Motoren har oppført jeg slik lenge no tipper jeg.. trur også at jeg må bytte bensin pumpe så kanskje også feilen kommer derfra... når bensin forbruket ikke visses riktig på kjørecomputer så virker ikke cruisecontrollen min, må bare røre litt på bensin pumpa/ledningene der så virker det igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.