#1 Skrevet Desember 3, 2018 Er det noen spesiell teknikk for å få på plass lagrene på indre drivledd, eller er det rå makt/presse som må til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2018 Dunket den på plass med liten plasthammer Men leser nå at denne typen drivledd ikke liker vanlig MoS2-fett pga. nålelagrene, hva er erfaringene deres? Og hvor får jeg evt. tak i den riktige typen fett? Hjullagerfett kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2018 Kan ikke skjønne at disse skulle være kresne på type fett. Lite bevegelse i disse i forhold til ytre ledd, og i de ytre har jeg brukt mye rart opp gjennom tida uten at det tilsynelatende har redusert levetiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2018 Leste bare at ettermarkeds tripod-type-leddene var levert med en annen type fett tidligere, men det viste seg at alle typer ledd kom med samme type fett nå. Jeg kjørte bare på med vanlig drivknutefett siden jeg hadde et par tuber liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...