#1 Skrevet Juli 3, 2005 Såg dette jeg... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282687 haha.. hvem er det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2005 Såg dette jeg... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282687 haha.. hvem er det ? Såg detta jeg også, hvet ikke hvem han er.. Fra nå av tror jeg att jeg holder meg til "fartsgrensen" Vanvittig med kontrolla i fineværet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2005 Ja, veit! Ørsta purken har jo hatt laser kontroll hver jævla dag nå siste uka. og biltilsynet står jo nesten overalt. grr.. bare å passe på å kjøre pent =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2005 Ikkja bra blir vel noen år til vedkommende får kjøre bil i gjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2005 Ikkja bra blir vel noen år til vedkommende får kjøre bil i gjen. Ikkje bra nei.. Men korleis klarte vedkommende å kjøre forbi i 160 uten å sjå purken..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2005 Ikkje bra nei.. Men korleis klarte vedkommende å kjøre forbi i 160 uten å sjå purken..? Fordi vedkommende ikkje såg den mørkkledde politibetjenten som satt i veikanten med den lasertingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2005 Fordi vedkommende ikkje såg den mørkkledde politibetjenten som satt i veikanten med den lasertingen. Wild guess, eller snakker du av personlig erfaring nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2005 Wild guess, eller snakker du av personlig erfaring nå? De skal ikkje du tenke so alt for mykje på..... Skal til Ålesund å snakke med en viss Solevåg i Kongensgate 2 no..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2005 Hm... Holde vel til en Knut Asbjørn Solevåg i Kongensgate 2... og han e advokat... Får håpe du "avkrefta" mistanka her snart da.. Lykke til i tilfelle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...