#1 Skrevet Desember 6, 2018 (endret) Hei alle sammen! Det er på tide med valg i Haugesund Lokallag på nyåret. Følgende roller er på valg. Leder (Minst et år av gangen) Styremedlem / Kasserer (Minst to år) Styremedlem / Materialforvalter (Minst to år) Styremedlemmer (Minst to år) Å sitte i lokallagsstyre er ikke en stor påkjennelse, og du kan bidra til å skape aktivitet og moro i lokallaget. Er du interessert? Send meg en PM eller epost på joakim@vacn.no, så registrerer jeg ditt navn til valg Alle interesserte må melde sin interesse innen julaften 24.12.18 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2018 Sendt PM 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2018 Sendt PM 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2018 Takk for engasjementet folkens! Jeg har satt frist for påmelding til selveste julaften 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2018 Har sendt pm 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2018 Sendt mail :) 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2018 Dette er en god liste med påmeldte! Takk folkens Siste frist utløper julaften, så ordner jeg detaljene rundt valg / møte slik at dere er informert i løpet av romjula. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2018 God å se at det er aktivitet i dette lokallaget. 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 17.12.2018 den 14.50, Joakim Rasmussen Goin skrev: Dette er en god liste med påmeldte! Takk folkens Siste frist utløper julaften, så ordner jeg detaljene rundt valg / møte slik at dere er informert i løpet av romjula. Hva blir neste steg nå ? Blir det laget til for en stemmegivning på forumet eller må vi ordne dette lokalt , feks ved førstkommende lokalllagsmøte ( evt et ekstraordinært møte lokalt ) ? 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 16, 2019 Mulig jeg er litt utålmodig her men jeg spør igjen . Hva nå ? Kunne noen gitt litt informasjon om hvor vi er i prosessen og hva som eventuelt gjør at dette tar litt tid ? Sikkert flere her som lurer 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 16, 2019 Hei igjen! Beklager at dette har tatt tid. Vi har ventet på en plattform for å holde nettvalg, da dette var foretrukket plattform pga. lokallagets medlemmers arbeidsordninger (rotasjoner offshore etc.) Senest tidligere i dag (På grunn av vedvarende venting) har vi diskutert om et valg er nødt finne sted, da antallet påmeldte ikke byr på "konkurranse" om stillingene. Det er kommet interessenter på 4 styrestillinger og 1 lederstilling. Vi har lokallag med like mange, og flere stillinger i styret, og derfor vurderer jeg å bare anerkjenne valgdeltakelsen og etablere et styre basert på den. Jeg ønsker gjerne deres tilbakemelding om denne avgjørelsen - Det er tross alt deres lokallag 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 16, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 22 minutter siden, Joakim Rasmussen Goin skrev: Hei igjen! Beklager at dette har tatt tid. Vi har ventet på en plattform for å holde nettvalg, da dette var foretrukket plattform pga. lokallagets medlemmers arbeidsordninger (rotasjoner offshore etc.) Senest tidligere i dag (På grunn av vedvarende venting) har vi diskutert om et valg er nødt finne sted, da antallet påmeldte ikke byr på "konkurranse" om stillingene. Det er kommet interessenter på 4 styrestillinger og 1 lederstilling. Vi har lokallag med like mange, og flere stillinger i styret, og derfor vurderer jeg å bare anerkjenne valgdeltakelsen og etablere et styre basert på den. Jeg ønsker gjerne deres tilbakemelding om denne avgjørelsen - Det er tross alt deres lokallag Flott . Dette høres ut som en grei løsning . Det viktigste da er at alle får en mulighet til evt å komme med innspill til dette Et styre med 4 styremedlemmer og 1 lederstilling er jo flott det . 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 16, 2019 Høres bra ut dette. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 16, 2019 Høres bra ut dette Joakim! Jeg har ingen innvendinger mot å etablere det styret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 16, 2019 Helt kanon det, kjør på! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 16, 2019 Høres bra ut!:) Hvilke navn er det som er i lokallags styret nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 17, 2019 Enig i det som Joakim sier her. Dersom det er mulig for hovedstyret å godkjenne kandidater som har meldt seg, og det ikke er noen innvendinger på det her lokalt, ser jeg ikke problmet med å etablere ett nytt lokallagsstyre Håper vi kan komme på plass raskest mulig 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 17, 2019 Kunne det vært en ide å publisere på fb-lokallagsside at i forbindelse med valg så ligger det viktig informasjon om dette på forumtråden her . Det er sikkert ikke alle som har varsel på tråden med får det sikkert med seg på fjøsbokå. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 17, 2019 Når det er avgjort hvordan det kommer til å foregå, så kan vi nok gjøre det Valg osv skal vel kunngjøres på forum, så der vi nok innafor Det er kommunisert ut i en felleschat der en god del av lokallagsmedlemmene er, så folk har nok fått det med seg 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 21, 2019 Fra og med i dag kan følgende anses som gjeldende: Styreleder: Magnus Johannesen Lie Styremedlem: Leif Andre Johannesen Lie Styremedlem: Leif Inge Lie Styremedlem: Morten Hettervik Styremedlem: Kjetil Kirketeig Jeg kommer til å sende utfyllende info til både det nye og gamle styret i løpet av kvelden. Takk for deltakelsen og engasjementet! 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 22, 2019 Dette blir spennende Da kan vi feks sette igang arbeidet med å få til Vestlandstreff 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 22, 2019 Flotte greier, stå på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 22, 2019 Har du sendt ut info @Joakim Rasmussen Goin ? Kan ikke se å ha fått noe. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 22, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 21.1.2019 den 13.29, Joakim Rasmussen Goin skrev: Jeg kommer til å sende utfyllende info til både det nye og gamle styret i løpet av kvelden. Ikke noe her heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 22, 2019 Nei. Ambisiøse ord fra en travel mann. Et prosjekt på jobb ble plutselig hastesak og ekstremt tidkrevende. I løpet av uka, men sannsynligvis ikke før helga. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...